,,Vrei sanatate? Tine-aceasta norma: Sa nu mananci de nu ti-e foame. Cata Sa nu cinezi. Sa-ti fie mestecata Mancarea, si sa aiba simpla forma. Cand leacuri iei - gresala e enorma! Evita atmosfera grea, stricata, Si somnul ziua, furia turbata, Si orisicand pozitia diforma. Nu sta flamand. Stomacul nu se-ndoapa. Nu-ti amana, nici nu grabi iesirea, Bea cu masura vin si multa apa. Nu sta cu burta sus, adus din spate. Cand faci miscari, sa nu te-ntreci cu firea, Intinde-ti noaptea-nvelitori bogate. Odihna si in minte veselie. Fugi de desfrau. Dieta lege fie". (LEONARDO DA VINCI)


Veşnic, grăbitul om modern se îndreaptă tot mai mult spre o alimentaţie din care lipsesc tocmai preparatele tradiţionale, în care îndemânarea culinară a reunit în timp tot ceea ce este necesar organismului uman. Şi să nu uităm, omul s-a obişnuit pe parcursul unui întreg proces evolutiv, cu produse cât mai sănătoase asupra cărora, la rândul său şi-a exercitat puterea de selecţie. Doar igiena e sfântă pentru mine, în rest, am propriile reguli în bucătărie. Aceste reţete le-am scris pentru dumneavoastră - bărbaţi şi femei - deopotrivă. Am adunat reţete culinare şi de nutriţie şi le-am intercalat cu sfaturi pentru a da un farmec mai aparte acestui blog. Ori de câte ori mi s-a părut indicat, am oferit şi sfatul meu personal, deoarece aşa cred eu că este normal. Aceasta este singura cale de a îndruma pe cineva spre o stare de optimă sănătate. În postările de aici, am combinat cunoştinţele pe care le deţin despre nutriţie, adică despre sănătate, cu reţetele de bucate. Am căutat să personalizez fiecare reţetă. Sfaturile de faţă nu au caracter de prescripţii medicale. Mulţumirea mea sufletească este aceea că vă pot oferi o seamă de informaţii menite să vă asigure o viaţă lungă şi sănătoasă şi reţete de bucate cât mai variate.


miercuri, 30 martie 2016

Hidromelul



Hidromelul este un elixir care stie a mangaia papilele gustative intr-un fel tare placut, cu gustul sau acrisor si acidulat, slab alcoolizat si cu efecte care de care mai minunate
Hidromelul este o licoare magica adevarata, a tineretii fara batranete si a bucuriei de viata, ea fiind o bomba de vitamine, enzime si hormoni naturali, cu un efect mult dorit, acela de reintinerire si revigorare, totodata grabeste vindecarea ranilor si iti creste atat pofta de mancare cat si pofta de viata, ba chiar indeparteaza sterilitatea.

Aceasta minunata licoare isi pierde originile in cele mai vechi timpuri, unii povestind ca provine din Babilon, de acum 4000 de ani, altii jurandu-se ca ar fi cunoscuta de mai bine de 6000 de ani, in India... dar, de oriunde ar veni, cu totii rescunosc faptele, iar ele sunt de necontestat si o parte vi le ofer si eu aici :
- daca te consideri o persoana frigida, hidromelul te ajuta, daca bei 1-3 pahare inainte de a te contopi cu persoana dorita pentru ca te relaxeaza, iti da o stare euforica, jucausa. Este printre putinele afrodisiace feminine cu eficienta dovedita....- dar este de mare efect si pentru barbati, prin faptul ca are usoare efecte vasodilatatoare, fiind si stimulent hormonal, unde mai pui ca prin efectul tonic nervos, te ajuta si sa depasesti barierele psihice autoimpuse;
- pentru ca potenteaza secretia de sucuri gastrice, daca vei consuma un pahar de hidromel inainte de masa cu 15-25 minute, vei avea surpriza sa scapi atat de lipsa poftei de mancare cat si de o digestie dificila;
- ai constatat ca ai o carenta de minerale si oligoelemente, tot magicul hidromel te ajuta, daca vei face o cura de 20 de zile, consumand cate o jumatate de litru in fiecare zi... si te ajuta si pentru ca are in esenta lui, toate mineralele din miere, in plus mai detinand si secretul prin care noi asimilam mult mai usor toate acestea...
Cu speranta ca v-am convins ca aceasta bautura merita preparata si consumata, va daruiesc si reteta, asa cum am aflat-o si eu de la un prisacar batran ca varsta, dar tanar ca prezenta....


Ingrediente:
5-7 linguri de miere poliflora lichida, organica si din sursa sigura, 1/2 lingurita polen de albine vrednice, cat mai proaspat; 1 litru apa curata de izvor, sau purificata (filtrata), sau plata; un recipient de sticla cu capac.

Modul de preparare:
Se pun toate ingredientele in recipientul de sticla si se inchide ermetic cu capacul. Se pune la soare, la temperatura camerei, timp de doua zile si se agita sticla de 3-5 ori pe zi. Se gusta dupa doua zile si daca mai este nevoie, mai lasati-l inca una. Se pastreaza la frigider pana la consumare, deoarece se continua fermentarea.
Se pot consuma 2-3 pahare pe zi, de preferat pe stomacul gol, in cure a cate 20 de zile.Sanatate si bucurie de viata va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu